vintertid

Hejsanhopp. Idag och jag är faktist inte så deppig som jag brukar vara på en söndag.
Faktist så är jag inte ett dugg deppig. Kanske bara för att det är underbara lov. Och gårdagen var riktigt najs.
Om ni har läst linns. Agreat.blogg.se, så är hon också riktigt glad idag. Haha. Men iallafall gårdagen var mycket trevlig. Först var jag och linn tvungna att åka till flempan. Och det blev ganska sent eftersom vi missade tåget. Sen kom vi till huddinge och träffade lite people. Sen träffade vi sam och joel, och nån brud.
Så vi följde med dom till stuvsta hem till anton. Det var folk som jag inte har träffat på jätte länge.
Men det var iallafall jätte trevligt sen drog, jag, linn, robin, wiktor och adam hem till mig. Vi chillade lite. Trevlans.
Det var iallafall riktigt bra start på höstlovet.

Idag ska jag iallafall till Skärholmen med linn och sen på klättring med henne. Ikväll vet jag inte ännu.
Det känns ju inte så kul att det regnar men man får föra det bästa av situationen. Jag hör av mig senare. Pusss


Lite äldre bild på mig och linniwinie, love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0