081029

Det känns som söndag. Kanske bara för att jag har all tid i världen känns det som. Men det är faktist onsdag om ingen hade märkt det. Idag är det faktist precis en månad sen jag fyllde år. Jag har varit 15 i en månad*yeeey*

Igår så var jag i huddinge c med linn och ida. Vi fikade lite, myspys. Sen gick vi upp till biblioteket för att jag skulle låna känna pulsen slå med Berny Pålsson. Det är nämnligen fortsättningen på vingklippt ängel. Så nu har jag läst lite i den. Juste igår köpte jag också ett par super söta skor på wedins. Först var priset 799 kr. Så jag lade undan dom tills min mor skulle komma och betala hälften eftersom jag inte har några penger(A) men när hon kom så kostade dom bara 499. Men iallafall jag testade dom och dom satt perfekt. Så vi går till kassan för att köpa dom så ser mamma att ena är en 39(jag ska igentligen ha 38) och så var det sista paret så jag fick köpa dem så och då fick vi dom för 299! fatta kapet. höhö så det var inte mycket pengar för ett par skin skor. Jag köpte också en sjal också. på hm för 98kr.

På kvällen så tittade jag först på rosa bandet galan. Där jag till och med gav 100 kr*stolt*. Men iallafall efter så träffade jag linn vi gick en liten promenad. Sen gick vi båda hem till sig. Jag läste lite på boken och sen ringde robin så jag träffade honom. Sen gick jag och la mig. För jag var jätte trött.

Snart ska jag faktist ut och gå innan frullen. har hört att det är bra. Har jag hört rätt? Jag lägger upp bilder och sånt senare. Hinner inte nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0