study!

Hello. Sitter vid skrivbordet inne på mitt rum sm äntligen är städat. Har nänligen storstädat här herromdagen. Men det ligger redan massa saker på golvet. Jag har tyvärr inte hunnit skriva så mycket för jag har så himmla mycket plugg just nu. Den här vecken måste jag; göra fysikprov, matteprov och superplugga matte, lämna in en svenska novell, hemkunskapsprov och massa andra tjaffs. om någon är bra på något av de så kan någon säga till. Haha nej. Men nu ska jag sova, jag känner nämligen att jag håller på att bli sjuk.Men här få ni en jätte bra låt med The Killers- Human. Hugs


Kommentarer
Postat av: Johan da man

den är klockren låt, kul blogg du har också :)

2008-11-26 @ 12:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0