första snön

Hejsan hallå. Jag har inte skrivit på ett tag. Jag har inte så mycket att säga i helgen har jag varit med lite people. Trevligt! I fredags så följde jag med rebecka hem efter skolan ända till gladö där fixade vi och lite och sen drog vi och fixade dricka och sen drog vi hem och fixade oss lite till sen drog vi till bea som bor nästan brevid mig. Där var också ida och amanda vi åt lite. Jätte gott. Sen kom alexanda och natha. Så dom åt lite sen drog vi till centrum och umgicks. Sen drog vi hem.
I går var vi hemma hos ida ett tag och krökade sen drog vi till fullerts abio och träffade lite folk. Men jag var trött så jag gick hem och somnade på soffan.
Idag har släkten varit här och det har snöat. *yeey*  haha erica var också här ett tag. Mer var det inte från mig. Ska snart plugga lite eller nått puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0