1 november

Hejsanhopp. Inlägget innan var meningen att jag skulle skicka inatt så nu liksom inte undrar. Men strunt samma. Går kvällen var som sagt trevlig. Jag ligger fortfarande i sängen ch jag skulle kunna ligga här hela dagen. Men jag måste plugga. Och äta är en bra ide. Har inte ätit på skit länge åt en rostbiff igår och pytte lite potatissallad vid 6. * kollar ut genom fönstret* JAAAAAAAAA. Äntligen fint väder! Yeey haha. Nu blev jag faktist lite gladare av lite solsken. Asså jag var ju glad innan. Höhö men vi höres senare. Hugs

Här kommer lite bilder från igår när jag och linn var inne i stan=)


Inne på bikbok med baggyjeans

Hittade en grymt snygg skjorta.

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; tack!

2008-11-01 @ 13:03:34
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0